تاریخ انتشار: 19 خرداد 1404 - 5 ماه پیش
موضوع:‌ اقتصاد و انرژی
شماره:‌ 5464

وقتی رسانه‌ها چراغ راه مصرف بهینه برق می‌شوند

در روزگاری که هر قطره انرژی، گنجی ناب و هر وات برق، سرمایه‌ای حیاتی برای آینده ایران است، رسانه‌ها دیگر فقط پیام‌رسان نیستند؛ بلکه ناظران بیدار و همراهان همدل در نبردی فراملی برای تغییر فرهنگ مصرف‌اند. آنها پلی هستند که میان دانش و عمل، میان هشدار و امید، میان فرد و جامعه پیوند می‌زنند تا با نوری از آگاهی و همدلی، تاریکی هدررفت انرژی را بشکنند و مسیر پایداری را هموار سازند. بدون این همراهی عمیق و هوشمندانه رسانه‌ها، مدیریت مصرف برق نه یک ضرورت بلکه آرزویی دست‌نیافتنی خواهد ماند