شهرداری زنجان در نمایشگاه رسانههای ایران
تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانههای جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آنها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصهای را برای ارزیابی رسانهها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان میطلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال 1385 این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه 1396 تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از 6 سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاعرسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانههای ایران»، برپا نماید. نمایشگاه 1402 نمایشگاهی جامع از تمامی حوزههای رسانهای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانههای ایران خواهد بود. امروزه رسانههای برخط، رسانههای اجتماعی، دانشبنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانهای، انسان رسانهها و سامانههای خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزههای خبری و اطلاعرسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانههای ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژهای به آنها شود.
به گزارش حبرنگار عصر زنجان؛ علیرضا فیروزفر شهردار زنجان با حضور در بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران در غرفه مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران واقع در محل نمایشگاه در مصلی حضرت امام خمینی(ره) حاضر شد.
براساس این گزارش؛ در روزهای آتی مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران با دعوت از مسوولین شهری و برگزاری نشستهای تخصصی تجارب موفق شهرداریها را به اشتراک خواهد گذاشت.
بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از امروز ۲۹ بهمن لغایت دوم اسفند در مصلی امام خمینی (ره) درحال برگزاری است.